Wat lijkt me dit een bruikbare toepassing! Vooral voor handleidingen en protocollen etc. Na het bekijken van de informatie vol enthousiasme aan de slag gegaan. Via google docs & spreadsheets kwam ik het formulier tegen waarin ik nog moest aangeven dat ik ding 12 heb afgerond. Makkelijk dat dat op dit veld kan.
Daarna heb ik geprobeerd een document te importen, maar de meeste van mijn bestanden zitten in Word dus dat is niet gelukt. Toen heb ik zelf een nieuw bestand aangemaakt nl. een agenda voor het werkoverleg op 30 juni. Dit bestand heb ik op manieren verwerkt:
1. verzenden aan de novetheekadressen van mijn collega teamleiders en mijzelf.
Bij het openen van de bijlage in mijn eigen bestand kreeg ik bovenaan mijn bestand deze bijzondere toevoeging te zien:
洼瑥â¡ç‘¨ç´æ”?畱癩∽潃瑮湥⵴祔数•潣瑮湥㵴ç¢ç¡¥â½´ç‘¨æ±?※档牡敳㵴呕ⵆ∸
Dit lijkt me niet echt de bedoeling. Bovendien staat het dan in webmail en niet op de googlesite.
2. bij het bestand mensen uitgenodigd. Dit ziet er beter uit. Nu worden Jantine en Marieke uitgenodigd om het bestand te bewerken. Ik ben de eigenaar en bij "mappen/gedeeld met" staat nu ook "ik aan 2 bijdragers".
Omdat ik de gmail adressen niet weet heb ik het aan de novetheek-adressen gestuurd.
Is dit goed Petra of moet het echt gericht worden aan hun gmail adres?
Zo ja, zou je me dan van alle cursisten het gmail adres willen geven?
Dan kan ik verder met mijn opdracht.
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Bijdrager Marieke heeft via de novetheek jouw post ontvangen. Mijn gmailadres is: marieke.kanis@gmail.com
BeantwoordenVerwijderen